CTR
Čo to znamená
CTR je zkratkou pro Click-Through Rate, což v překladu do češtiny znamená míru kliknutí. Představuje poměr mezi počtem kliknutí na reklamu a počtem zobrazení reklamy. Tato míra se používá k měření efektivnosti online reklamy a umožňuje porovnání úspěšnosti jednotlivých reklamních kampaní.
Viac info
CTR (Click-Through Rate) se obvykle používá jako míra účinnosti reklamní kampaně na internetu a vyjadřuje, kolik procent návštěvníků kliklo na reklamu během jejího zobrazení. Vypočítá se jako podíl počtu kliknutí na reklamu a počtu jejích zobrazení, přičemž je obvykle vyjádřen v procentech. Vysoká CTR znamená, že reklama byla zajímavá pro cílovou skupinu a byla úspěšná v dosahování pozornosti, což vedlo i k větší pravděpodobnosti konverze. Vyšší míra prokliků může vést k vyšší návštěvnosti webu nebo lepšímu prodeji produktů, je to pro mnohé firmy a inzerenty důležitý ukazatel.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
-
Andrej Kajan
CEO
-
Samuel Štassel
Sales & Marketing Specialist
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast