CTR
Čo to znamená
CTR je zkratkou pro Click-Through Rate, což v překladu do češtiny znamená míru kliknutí. Představuje poměr mezi počtem kliknutí na reklamu a počtem zobrazení reklamy. Tato míra se používá k měření efektivnosti online reklamy a umožňuje porovnání úspěšnosti jednotlivých reklamních kampaní.
Viac info
CTR (Click-Through Rate) se obvykle používá jako míra účinnosti reklamní kampaně na internetu a vyjadřuje, kolik procent návštěvníků kliklo na reklamu během jejího zobrazení. Vypočítá se jako podíl počtu kliknutí na reklamu a počtu jejích zobrazení, přičemž je obvykle vyjádřen v procentech. Vysoká CTR znamená, že reklama byla zajímavá pro cílovou skupinu a byla úspěšná v dosahování pozornosti, což vedlo i k větší pravděpodobnosti konverze. Vyšší míra prokliků může vést k vyšší návštěvnosti webu nebo lepšímu prodeji produktů, je to pro mnohé firmy a inzerenty důležitý ukazatel.
Nejnovější blogové články
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
2 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.09.2025
-
2 min čtení
10 tipů, jak nezklamat na vrcholu e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čtení
Jak prodávat přes marketplace?
-
26.08.2025
-
15 min čtení
I malý asistent dokáže udělat velké divadlo: návštěvnost z AI je kvalitnější, než si myslíte
-
21.08.2025
-
2 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak upravit obsah a technickou stránku vašeho webu?
-
07.08.2025
-
15 min čtení
Jak efektivně prodávat přes Allegro?
-
29.07.2025
-
11 min čtení
Google i Bing začínají indexovat příspěvky z Instagramu: Co to znamená pro značky a SEO?
-
25.07.2025
-
6 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak být viditelný a citovaný AI nástroji?
-
23.07.2025
-
10 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





