Reacg
Čo to znamená
Reach v češtině znamená dosah nebo rozsah působnosti, který určuje, kolik lidí je dosaženo určitou komunikací nebo reklamou. Reach se často používá při hodnocení účinnosti marketingových kampaní nebo reklamy.
Viac info
Dosažitelnost může být měřena na základě počtu lidí, kteří viděli reklamu nebo komunikaci, nebo na základě počtu lidí, kteří ji skutečně vnímají nebo projevují zájem. Výše dosažitelnosti je důležitá pro společnosti, protože jim umožňuje určit, kolik lidí je dosaženo jejich reklamou a marketingovými kampaněmi a tím určit účinnost svých investic do marketingu.
Nejnovější blogové články
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu.
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!