První stavební spořitelna, a.s. změnila svou tvář. Nezbytnou součástí, která se celkového reshiftu značky týká, byla webová stránka. A právě tento nový online kanál pro každého, kdo potřebuje pomoci s financováním svého bydlení, svěřila První stavební spořitelna nám. Jde tak o staro-novou spolupráci dvou stabilních slovenských značek působících na trhu více než 25 let. Nakonec, právě ui42 stálo u zrodu prvních internetových počinů PSS, První stavební spořitelny, jako součást týmu před více než 20-ti lety.
Cílem bylo vybudování funkčního a intuitivního online nástroje, díky kterému klienti získají všechny potřebné informace k tomu, jak financovat své bydlení efektivněji právě díky produktům PSS, První stavební spořitelny.
Průkopníci: Už první web pro PSS, První stavební spořitelnu disponoval funkčními kalkulačkami
První stavební spořitelna patřila k prvním finančním institucím, které na svých stránkách nabízely uživatelům efektivní nástroj – formuláře a kalkulačku na výpočet úvěru.
Kalkulačky byly programovány přes CGI skripty. Web byl výsledkem spolupráce tehdy mladých nadšenců z více agentur. Dělali jsme na tom například s Petrem Biľakem, Jurajem Drobom, Karolem Gogolákom, Dadem Nagym a Martinem Kasardom. Každý z nich je v současnosti mimořádně úspěšný a veřejnosti známý ve své profesi. Věřím, že po našich dlouholetých zkušenostech s testováním, auditem a samotným programováním webů, spolu s PSS připravíme moderní online kanál, který pomůže lidem k lepšímu bydlení.
Martin Krupa, zakladatel ui42
V letech 1996 – 1999 vybudoval tým ve složení ui42, Mark BBDO a Omnipublic pro První stavební spořitelnu webovou stránku, jejíž vizuál si mnozí pamatují ještě dnes. ui42 dokonce zastřešovalo v rozmezí let 2006 – 2014 i intranet PSS, První stavební spořitelny pomocí flexibilního redakčního systému CMS BUXUS.
Nový user friendly web z dílny ui42 a ještě něco víc
Součástí nového online prostředí pro První stavební spořitelnu bylo UX testování s cennou zpětnou vazbou od reálných zákazníků. Díky ní se podařilo přesně definovat překážky pro uživatele dosavadní webové stránky. Novému webu tak předcházel důkladný UX audit a SEO audit, na který navazuje komplexní analýza klíčových slov a aktivity, díky kterým získala webová stránka novou tvář s důrazem na user-friendly design, funkcionalitu a také optimalizaci pro vyhledávače (SEO).
Strategický partner
První stavební spořitelna si výběrem nového dodavatele našla business partnera, od kterého očekává proaktivitu, definici konceptu a strategie webu pro dosažení stanovených cílů.
To, že se PSS-ka mění, chceme ukázat i na webu. A to nejen prostřednictvím kosmetických úprav nebo výměnou designu webu. Nový web chceme mít strategicky pevně v rukou a využít ho jako plnohodnotný a měřitelný obchodní kanál. Jsme rádi, že jsme si výběrovým řízením vybrali společnost, která nám v této nelehké úloze pomůže. Těšíme se na spolupráci i na nový web.
dodala Daša Matušíková, ředitelka úseku marketingu První stavební spořitelny.
Chcete i vy redesignovat svůj web?
Kontaktujte nás na sales@ui42.com