Facebook vydal nového průvodce o nákupním chování uživatelů

Facebook vydal nového průvodce o nákupním chování uživatelů

Zaměření na udržitelnost a potřebu jednat nyní, dokud není pozdě, se stává konečně prvořadým. Očekávání, že společnosti budou podporovat slova i činy, se stává čím dál důležitějším. Důležitost účelově orientovaných produktů a iniciativ zaměřených na udržitelnost značek a maloobchodníků už od začátku pandemie vzrostla, protože spotřebitelé čím dál více nakupují podle svých hodnot. Facebook vydal nového průvodce o nákupním chování uživatelů.

V roce 2022 se spotřebitelé budou snažit spojit se značkami, které odrážejí jejich vyvíjející se přesvědčení, a jsou ochotni zaplatit prémii za ekologické nebo udržitelné produkty, to tvrdí  studie Business Marketing Research and Intelligence US micro-shifts od společnosti Meta.

Protože trvale udržitelné produkty se stávají znakem prémiovosti, zejména mezi mileniály a generací X, kteří jsou v nejlepších letech utrácení nebo do nich vstupují, mají prozíravé značky zaměřené na udržitelné obchodní praktiky nejlepší pozici na to, aby zachytily poptávku spotřebitelů v roce 2022.

#1 E - Commerce

Spotřebitelé hledají značky, které ztělesňují jejich hodnoty, na základě kterých se rozhodují, kde budou nakupovat. Nejenže vkládají své peníze tam, kde jsou jejich hodnoty, ale čím dál více se zapojují do značek, které zveřejňují obsah spojený s jejich úsilím o udržitelnost.

Graf zobrazující důležitost produktů s účelem od začátku pandemie. Obsahuje statistiky o vlivu faktorů jako udržitelnost a místní produkty na nákupní chování. Obsahuje také text o zvýšeném zájmu o udržitelné produkty a doporučení pro marketéry.

#2 Travel

Cestovatelé jsou ochotni zaplatit prémii značkám, které se starají o životní prostředí. Mileniálové řídí tento posun, protože upřednostňují cestovní agentury, které využívají postupy šetrné k životnímu prostředí na kompenzaci svých uhlíkových stop.

Graf zobrazující růst diskusí o uhlíkové neutralitě na Instagramu v USA od roku 2018 do 2021. Obsahuje také top hashtagy jako #carbonneutral a #sustainability.

Graf ukazující důležitost udržitelnosti pro cestovatele, zejména mileniály. Zobrazuje rostoucí procento lidí, kteří považují ekologické praktiky za důležité při výběru cestovních značek. Text zvýrazňuje očekávání cestovatelů ohledně ekologické odpovědnosti a připravenost platit více za udržitelné produkty.

#3 Electric Vehicles

Stále je před námi hodně práce, pokud jde o masové přijetí elektrických vozidel. Existují však náznaky rostoucí dynamiky, protože členství ve skupinách EV na Facebooku se neustále zvyšuje. Od roku 2019 do roku 2020 se roční členství EV Group zvýšilo o 99 %.

Graf zobrazující zájem o ekologické produkty v USA od května 2020 do srpna 2021, s důrazem na elektromobily a udržitelnost mezi mileniály.

Graf znázorňující růst členství ve Facebook skupinách souvisejících s elektromobily od roku 2015 do 2020. Texty vysvětlují, že zájem o tyto skupiny roste, protože potenciální kupci elektromobilů hledají informace od současných majitelů.

#4 CPG

Mileniálové a Gen X upřednostňují značky CPG zaměřené na snižování vlivu na životní prostředí. Příspěvky obsahující hashtagy související s udržitelností získaly 4,2krát více interakcí na příspěvek než jiné příspěvky od značek CPG.


Graf ukazující ochotu spotřebitelů podporovat udržitelné značky CPG podle generace. Zobrazuje procenta spotřebitelů ochotných platit více za ekologické produkty v USA.

#5 Retailers

Mladší spotřebitelé přijímají globální trh udržitelnosti, který se skládá ze zelených technologií a aplikací jako je čištění vody, protože jsou ochotni zaplatit více za nákupy u maloobchodníků, kteří nakupují produkty šetrně k životnímu prostředí a integrují udržitelné obchodní postupy.

Infografika o důležitosti udržitelnosti v maloobchodě. Graf zobrazuje rostoucí význam environmentálních otázek od května 2020 po srpen 2021. Text vysvětluje, že mladí spotřebitelé více dbají na udržitelnost a jsou ochotni platit za ekologické produkty. Obsahuje statistiky o angažovanosti na sociálních sítích s ekologickými hashtagy.

Přečtěte si také

 

Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později