Zákaznický servis

Čo to znamená

Zákaznický servis nebo také služba zákazníkům je proces, který zahrnuje interakci mezi zákazníky a organizací za účelem poskytování informací, pomoci a řešení problémů týkajících se produktů nebo služeb.

Viac info

Cílem zákaznického servisu je poskytnout zákazníkům kvalitní zkušenosti a vyřešit jejich problémy v co nejkratším čase. Zákaznický servis může být poskytován prostřednictvím různých kanálů, jako jsou telefon, e-mail, chat nebo osobní kontakt. Dobrý zákaznický servis má pozitivní vliv na loajalitu zákazníků a může přispívat k budování pozitivního obrazu organizace.

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.