Online marketing
Čo to znamená
Online marketing je proces zaměřený na propagaci produktů nebo služeb prostřednictvím online kanálů jako jsou sociální média, vyhledávače, e-maily a webové stránky.
Viac info
Cílem online marketingu je zvýšit povědomí o značce, generovat návštěvnost a prodej prostřednictvím internetu. Typické nástroje online marketingu zahrnují PPC reklamu, SEO, sociální média, e-mail marketing a obsahový marketing. Tento typ marketingu je důležitý pro každou společnost nebo podnik, který chce být úspěšný ve digitálním světě. Online marketingové kampaně by měly být navrženy a realizovány s cílem dosáhnout co největšího efektu a s nejnižšími náklady na náklady.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.