Reklama na Microsoft Bing

Čo to znamená

Bing je stále více používaný prohlížeč od Microsoftu. Vyplatí se v něm spustit reklamy a jaké reklamy Bing nabízí?

Viac info

Bing, tedy Microsoft Advertising (dříve Bing Ads), nabízí různé formáty placených reklam, které se zobrazují nejen ve vyhledávači Bing, ale také na partnerských platformách jako Yahoo, AOL či v ekosystému Microsoftu (např. Outlook, MSN, Edge, Xbox). 

Reklamní systém Bingu je téměř totožný s reklamním systémem Gads a tedy, každý PPC specialista, který dokáže nastavit a kvalitně spravovat reklamní kampaně v Gads, si hravě poradí i s Bingem.

Jaké typy Bing reklam známe?

1. Search Ads (Textové reklamy ve vyhledávání)

  • Zobrazují se ve výsledcích vyhledávání Bing.

  • Cílené na základě klíčových slov.

  • Podobné jako Google Search Ads.

  • Vhodné na přímé odpovědi na dotazy (např. „koupit notebook HP“).

2. Shopping Ads

  • Zobrazují produkt s obrázkem, názvem, cenou a názvem e-shopu.

  • Vhodné pro e-shopy, které chtějí zvýšit prodej fyzických produktů.

  • Potřebné propojení s Microsoft Merchant Center (podobně jako Google Merchant Center).

3. Microsoft Audience Ads (nativní reklamy)

  • Zobrazují se v síti Microsoft Audience Network:

    • Outlook.com

    • MSN

    • Microsoft Edge

    • Windows Apps

  • Reklamy jsou vizuální a nativní, cílené podle zájmů, demografie a remarketingu.

4. Dynamic Search Ads (DSA)

  • Automaticky vytvářejí reklamy na základě obsahu vašeho webu.

  • Vhodné pro weby s velkým množstvím produktů/služeb, které se rychle mění.

5. Remarketing Ads

  • Cílí na lidi, kteří již navštívili vaši stránku.

  • Fungují přes cookies a sledování chování.

6. LinkedIn Profile Targeting

  • Unikátní výhoda Microsoft Advertising.

  • Můžete cílit podle:

    • Zaměstnání

    • Odvětví

    • Společnosti (např. „zobrazit reklamu pouze zaměstnancům IBM“)

  • Skvělé pro B2B kampaně.

7. App Install Ads

  • Reklamy, které propagují instalaci mobilní aplikace.

  • Zobrazují se ve vyhledávání a v nativní síti.

Co Bing nabízí:

  • Vyhledávání webových stránek (texty, obrázky, videa, zprávy, produkty).

  • Mapy (přes Bing Maps).

  • Překlad textů (Bing Translator).

  • Reklamní platformu – Microsoft Advertising (alternativa ke Google Ads).

  • AI funkce – integrace s ChatGPT přes Bing Chat a vyhledávání s podporou umělé inteligence

V čem je Bing specifický oproti Google Chrome?
  • Je předvoleným vyhledávačem v Microsoft Edge a v některých verzích Windows.

  • pevné propojení s produkty Microsoft (např. Office, Xbox, Outlook).

  • Využívá ho také OpenAI (ChatGPT) na vyhledávání nejnovějších informací přes plugin Bing Search.

Zajímavost o Bingu:

Bing dnes funguje jako inteligentní asistent, nejen jako klasický vyhledávač. Díky AI dokáže například:

  • sumarizovat obsah stránek,

  • generovat odpovědi v přirozeném jazyce,

  • navrhovat produkty podle preferencí.

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

 

Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později

Potřebujete poradit?

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.