Affiliate z korporátního webu? Nečekané.

Affiliate z korporátního webu? Nečekané.

Našim klientům standardně komunikujeme, že když spustíme do světa jejich nový web, nebo ho významně vylepšíme, tak o tom na našem firemním webu vypustíme novinku, referenci a tweet a FB zprávu a vše kolem.

Také si vytvoříme zajímavý obsah, je vidět, že fungujeme a ještě navíc klientovi pomůžeme s marketingem na jeho rozjíždějící se byznys.

Šíří to dobré jméno, .... a tak dále a mluvme o tom dokola. Nikdo nebude namítat, že je to nesmyslná činnost. Ale také asi nikdo nebude nadšeně tvrdit, že bez toho e-shop nelze spustit, že je to životně důležitá věc.

Pokud bychom se ale podívali do Analytics e-shopu. A zjistili, že přes ten odkaz z novinky, který jsme na náš web dali, přišlo za necelé dva měsíce 150 návštěvníků,  kteří e-shopu udělali obrat 986.05 €.

Přečtěte si také

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.