Marketing Rulezz surfoval na vlnách digitálních změn se žlutými ponožkami.

Marketing Rulezz opět potvrdil, že budoucnost patří těm, kteří dokáží spojovat kreativitu, technologie a odvahu riskovat. My v ui42 na vlnách digitálních změn už dávno surfujeme a našim klientům přinášíme to nejlepší z digitálního světa – od špičkových digitálních produktů až po AI řešení, která posouvají jejich byznys na zcela novou úroveň.

Marketing Rulezz surfoval na vlnách digitálních změn se žlutými ponožkami.

Marketing Rulezz surfoval na vlnách digitálních změn se žlutými ponožkami.

Marketing Rulezz opět potvrdil, že budoucnost patří těm, kteří dokáží spojovat kreativitu, technologie a odvahu riskovat. My v ui42 na vlnách digitálních změn už dávno surfujeme a našim klientům přinášíme to nejlepší z digitálního světa – od špičkových digitálních produktů až po AI řešení, která posouvají jejich byznys na zcela novou úroveň.

Marketing Rulezz surfoval na vlnách digitálních změn se žlutými ponožkami.

Když se řekne Marketing Rulezz, každý z oboru ví, že jde o největší marketingovou akci roku. A samozřejmě, že jsme nemohli chybět ani my – nejen na pódiu v podání našeho CEO Andreje Kajana, ale také jako partneři konference, účastníci a... ponožkoví nadšenci. Naše ponožková mise sklidila obrovský úspěch a na Marketing Rulezz jsme rozdali více než 900 párů žlutých ikonických ponožek ui42.

Kromě stylových ponožek, tento ročník přinesl témata, která pohltila publikum – průnik nových technologií, umělá inteligence a kreativní přístupy těch největších hráčů ve hře. Vše, co k této konferenci patří – od skvělé společnosti, nabitého programu a chutného cateringu, nechybělo. A pokud jste chyběli vy, zde je pro vás krátký recap z konference:  

Andrej Kajan v panelovce o digitálních změnách 

Náš CEO, Andrej Kajan, vystoupil v panelovce „Jak surfovat na vlnách digitálních změn?“, kde spolu s dalšími speakery ukázal, že marketing v éře dat a umělé inteligence není jen o kampaních – ale především o efektivitě, personalizaci a predikci.

Řeč byla o nástrojích, které už dnes mění hru: AI na predikci chování zákazníků, personalizované doporučovací systémy či inteligentní vyhodnocování kampaní v reálném čase. Své místo si zde našly i naše vlastní AI inovace z ui42, které pomáhají klientům dělat přesnější rozhodnutí, jako AI Recommender či Chatbot.

Andrej jednoznačně odkázal publiku, že AI bez uspořádaných dat je vyhozená energie a peníze. Jednoduché zkratky, kdy vám zázračný nástroj bez vlastního úsilí rozšíří byznys, je utopie. Uspořádaná data jsou základ, a AI jim přidává výkon a schopnost předvídat budoucnost. Ve správných rukou se z toho stává cenný nástroj, a ti, kteří to pochopí včas, budou vždy o krok vpřed. 

Klíčové poznatky z konference

1. Jak dělat reklamu, která prodává, nejen získává ocenění

Konferenci odpálil Sorin Patelinet svou poutavou přednáškou o efektivitě reklamy. Jeho hlavní poselství? Skutečně dobrá reklama není jen o sbírání zlatých sošek a ocenění, ale o tom, co se skutečně počítá –  a to jsou reálné výsledky.

Klíčem k úspěchu je kreativita. Jen kreativní kampaně dokážou upoutat pozornost, rozesmát, vyvolat emoce a zanechat nezapomenutelný dojem. Ale kreativita bez strategie je jen polovina úspěchu. Podle Sorina by vyhodnocování reklam nemělo stát jen na průzkumech názorů – ty často říkají jen to, co si myslíme, že chceme slyšet. Místo toho je třeba sledovat chování zákazníků. A zde přichází na scénu AI - nástroje jako neurotesting, AI eye tracking nám řeknou lépe, co přitahuje pozornost a co vede naše zákazníky k akci. S přesnějšími daty víme dělat efektivnější kampaně. 

Co si z toho odnést?

  • Kreativita je základ. Reklama má nejen prodávat, ale i inspirovat a vyvolávat emoce. Rozesmějte, potěšte nebo překvapte své zákazníky – dejte jim pocítit něco nového, tak jako na prvním rande.
  • Měřte chování, ne názory. Reálné činy zákazníků říkají více než jakékoliv průzkumy. S využitím moderních technologií můžete odhalit, co opravdu funguje.
  • Formát a platforma jsou klíčové. Každá platforma si vyžaduje svůj vlastní přístup. Přizpůsobte obsah, používejte chytlavé titulky a optimalizujte kreativitu pro dané prostředí.

2. Hodnoty jako kompas úspěšné značky

„Bez hodnot jste jen hluk,“ prohlásil Galen Knowles, kreativní stratég, který stojí za ikonickými kampaněmi Red Bullu. Podle něj zákazníci dnes touží po značkách, které jsou autentické, konzistentní a odvážné. Hodnoty nejsou jen pěkná slova – jsou kompasem, který určuje směr a umožňuje značkám dělat velké věci.

Příklad? Tony Hawk. Skateboardingová legenda si šla svou cestou: „Neřídil jsem se trendy, zůstal jsem věrný tomu, na čem záleží.“ Výsledek? Jeho odkaz je nezapomenutelný, stejně jako odvážné značky, které se nebojí být jiné.

Úspěch stojí na rovnováze mezi autenticitou a odvážným marketingem. Red Bull je toho důkazem – jejich kampaně, postavené na silných hodnotách a kreativní odvaze, zanechávají nezapomenutelné zážitky. Značka, která ví, kým je a za čím stojí, může směle riskovat. A právě tato odvaha ji odliší od ostatních. „Stay true, go big.“

3. Umíš prodat velblouda? 

Michal Pastier, známý svým kreativním přístupem, na konferenci ukázal, že úspěch produktu se skrývá v tom, jak ho zákazník vnímá. A co je lepším testem schopností marketéra než snaha prodat něco tak netradičního, jako je „velbloud“?

Michal nám odhalil sérii praktických strategií, jak zvýšit hodnotu produktu, bez ohledu na to, jak „těžkoprodejné“ se může zdát:

  • Limitovaný „velbloud“ – exkluzivita prodává, omezený počet kusů zvyšuje poptávku.
  • Stylový „velbloud“ – vizuál a forma mohou udělat z obyčejného produktu trend.
  • „Velbloud“ s drobnou změnou – stačí změnit jen 3% produktu a zákazníci si toho všimnou a ocení.
  • „Velbloud“, kterého si všimnu do 2 sekund – nezapomínejte, že první dojem je rozhodující.
  • „Velbloud“ s profi názvem – dejte svému produktu název, který je tak výjimečný, že zaujme a bude ho chtít každý. 

4. Design, který prodává příběh

Švédské kreativní studio SNASK přivedlo na konferenci celý marketingový svět zpět k základní myšlence: design není jen o estetice, ale o příběhu, který prodává. Abyste získali respekt, musíte být krásní, seriózní a sofistikovaní. Pokud chcete být bohatí, potřebujete promyšlený byznys model, pochopení cash flow a odvahu experimentovat.

SNASK ukázal, že kreativní prostředí je základem dobrého designu. Nudné kanceláře nerodí skvělé nápady – ty vznikají v prostoru, který je inspirativní a plný života. Jako příklad svého přístupu uvedli jejich projekt Shower Beer. Představili miniaturní pivo s obsahem 10 % alkoholu, které se stalo odpovědí na otázku: „Je v životě větší potěšení než studené pivo ve sprše?“ Malý formát zaručil, že pivo nezůstane ve sprše teplé, a branding udělal z této jinak běžné myšlenky marketingový hit.

Jejich filozofie je jasná: design, který vypráví příběh, má větší šanci zaujmout. To, co prodává, není jen produkt, ale emoce a poselství, které zákazníkovi přinášíte.

SNASK také s humorem ukázal, že s odvahou je možné dosáhnout cokoliv – dokonce získat Grammy, aniž byste byli hudebníkem. Příběhy jejich úspěchů dokazují, že kombinace odvahy, krásy a funkčnosti je klíčem k vytváření kampaní, které nejen vynikají, ale i prosperují.

Žluté ponožky ui42, které povedou vaše kroky správným směrem

Naše ponožky se staly jedním z highlightů celé akce Marketing Rulezz a rozdat je vůbec nebylo těžké. Více než 900 párů jen tak “zmizelo”  a staly se doslova neoficiálním dress kódem konference. Tady je někdo nesl v ruce, tam trčely z kapsy saka. Oslovit někoho, kdo je ještě neviděl, byla paradoxně zajímavá úloha. :) 

Ale u ponožek to neskončilo. S nimi se rozběhl i náš ponožkový průzkum, do kterého jste se zapojovali ve velkém. Pokud jste se nemohli tento rok zúčastnit Marketing Rulezz, nevadí. Stále se můžete zapojit do našeho průzkumu na ui42.sk/ponozky a pomoci nám rozlousknout ponožkovou dilemu.

Marketing Rulezz opět potvrdil, že budoucnost patří těm, kteří dokáží spojovat kreativitu, technologie a odvahu riskovat. My v ui42 na vlnách digitálních změn už dávno surfujeme a našim klientům přinášíme to nejlepší z digitálního světa – od špičkových digitálních produktů až po AI řešení, která posouvají jejich byznys na zcela novou úroveň.

Chcete i vy boostnout svůj byznys pomocí nejnovějších technologií? Kontaktujte nás a rádi vám pomůžeme. A nezapomeňte se zapojit do ponožkového průzkumu

Jsou vám některé výrazy nejasné? Podívejte se na uičkovskou abecedu

Nemáte vyčištěná data? Pomůžeme vám s úklidem a extrahováním dat z PDF, JPG a jiných souborů.

Přečtěte si také

 

Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.