Online summit: UX jako součást úspěšného výkonnostního marketingu

Online summit: UX jako součást úspěšného výkonnostního marketingu

Ve čtvrtek 19.9. se v bratislavském hotelu Saffron konala konference Online summit a my jsme byli aktivně při tom. Martin Krupa prezentoval zajímavé UX téma. 

Téměř stovka účastníků si přišla prohlédnout více prezentací speakerů z různých oblastí marketingu. Velký e-shop, agentura, korporace... a mezi nimi i ui42. Martin představil atraktivní téma UX jako součást  úspěšného výkonnostního marketingu


Prezentace na online summitu o UX a výkonnostním marketingu v roce 2019

Použitelnost (UX) a Google AdWords - zlepšení UX a optimalizace pro lepší marketing

Prezentace na téma Použitelnost (UX) a Google AdWords na online summitu o výkonnostním marketingu. Na obrázku jsou přednášející a projekce s body jako Vstupní stránka, Relevantní obsah, Transparentnost.

Grafický diagram znázorňující procesy UX designu: Pozorování, Generování nápadů, Výroba prototypů a Testování, s uvedenými nástroji jako Google Analytics, Sketch a další.

Infografika o testování použitelnosti, která obsahuje čtyři sekce: Kdo, Kritéria, Jak, Report. Každá sekce vysvětluje různé aspekty testování použitelnosti, včetně reprezentativního vzorku, kritérií jako naučitelnost a efektivnost, způsobu testování a obsahu reportu.

Pro více informací ohledně samotné prezentace, případně z UX sféry nás neváhejte kontaktovat.

---

Z dalších zajímavých prezentací vybírám:

Peter Šurín z Elite Solution otevřel summit tému z oblasti CSR “Proč značky komunikují zodpovědně”. Zajímavě vyprávěl o emočním rozměru značky prostřednictvím CSR - jak v externím, tak i interním marketingu. 

Lucia Petrášová, ředitelka marketingové komunikace O2 prezentovala tému “Úloha online médií při budování hodnotové komunikace značky”. Volně navázala na předchozí tému společenské zodpovědnosti. Rozborala online kampaň O2 Nebuď pirát, ve které byl předem připravený scénář přistižení Sajfa, jak streamuje za volantem. Asi jsme to většina z nás zachytili. Věděli jste např. že toto online video dosáhlo 500 tisíc zhlédnutí? Kampaň dosáhla výborných výsledků - 98% líbivost mezi mladými lidmi a také výborné výsledky v měřených konverzích - takže nešlo jen o image. Obecně tedy platí, že influenceri umí dodat nejen reach, ale i konverzi. Pozor zároveň na “hate”, který mohou influenceri stáhnout na značku, pro kterou komunikují.

Dalším speakerem byl pro nás dobře známý Karel Novotný, marketingový expert, který se objevil v roce 2018 i na našem MastersGate a tentokrát přišel s tématem “Dá se vybudovat brand jen v digitálu?”.


Konference o výkonnostním marketingu s prezentací na plátně

A když už jsme zmínili ten MastersGate, tak na summitu vystoupil i Martin Volek z VOLIS International - odborný porotce a spoluorganizátor MastersGate projektu. Jeho téma "Neztraťte se v oceánu youtube videí" účastníky velmi zaujalo. Martin jako odborník na video marketing rozebíral youtube statistiky, cílovky, formáty atd. Prezentace na téma UX a výkonnostní marketing na online summitu s názvem „Online summit: UX jako součást úspěšného výkonnostního marketingu“

A nejen o tom, zda otravný zelený Alzák funguje přišel mluvit Jaroslav Kotápiš - marketingový ředitel Alza, který představil "Trendy pro e-commerce, které využívá lídr".

Přečtěte si také

 

Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později