Chatbot
Čo to znamená
Chatbot je automatizovaný program, který dokáže interagovat s uživateli a odpovídat na jejich otázky v reálném čase. Tento softwarový nástroj využívá umělou inteligenci k interakci s uživateli prostřednictvím chatovací aplikace. Chatbot může být naprogramován tak, aby odpovídal na otázky uživatelů, poskytoval informace o produktech a službách nebo pomáhal řešit problémy a zlepšovat zákaznický servis.
Viac info
Chatbot může být integrován do různých platforem, jako jsou webové stránky, mobilní aplikace nebo sociální sítě, a umožňuje uživatelům komunikovat s firmou nebo organizací non-stop a bez nutnosti čekat na odpověď reálného zaměstnance. Při programování chatbota se využívají různé technologie, jako je strojové učení, zpracování přirozeného jazyka a analýza dat, aby se mohl chatbot učit a zlepšovat své schopnosti komunikovat s uživateli.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.