WooCommerce
Čo to znamená
WooCommerce je open-source e-commerce platforma postavená na WordPressu. Je to nejpopulárnější e-commerce řešení na světě, které používají miliony podniků a organizací.
Viac info
WooCommerce je doplněk pro WordPress, který umožňuje proměnit WordPress webovou stránku na plnohodnotný e-shop.
Hlavní důvody, proč mít e-shop na WooCommerce:
- Jednoduchost použití: WooCommerce je poměrně jednoduchý na použití, i když nemáte žádné zkušenosti s programováním. Poskytuje množství nástrojů a zdrojů, které vám pomohou začít.
- Flexibilní: WooCommerce je velmi flexibilní platforma, která se dá přizpůsobit tak, aby vyhovovala potřebám a požadavkům jakéhokoliv podnikání. Existuje množství šablon a doplňků, které vám pomohou vytvořit e-shop, který bude odrážet vaši jedinečnou značku.
- Mocný: WooCommerce nabízí širokou škálu funkcí, které vám pomohou vytvořit úspěšný e-shop. Patří sem například:
- Správa produktů: Přidávejte, upravujte a spravujte své produkty jednoduchým kliknutím myši.
- Správa objednávek: Sledujte své objednávky a poskytujte zákaznickou podporu.
- Platby: Přijímejte platby od zákazníků z celého světa.
- Doprava: Nastavte svá pravidla dopravy a sledujte své zásilky.
- Marketing: Propagujte svůj e-shop pomocí SEO, sociálních médií a dalších marketingových nástrojů.
- Cenově dostupný: WooCommerce je zdarma ke stažení a používání. Nabízí však také množství prémiových doplňků, které vám mohou pomoci rozšířit funkce svého e-shopu.
Pokud hledáte výkonné a flexibilní e-commerce řešení, které je jednoduché na použití a cenově dostupné, WooCommerce je skvělou volbou.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
Web development je důležitou součástí každé webové stránky, která chce v dnešní době oslovit své potenciální zákazníky. Jde vlastně o vývoj ...
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
B2B a B2C jsou dva pojmy, se kterými jste se v e-commerce a online marketingu určitě setkali. Pokud však dosud přesně nevíte, v čem spočívá ...
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
V džungli digitálního marketingu, kde se odehrává neúprosný boj o zákazníky, je Google Ads mocným nástrojem, který vám může pomoci dosáhnout...
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
Častá otázka nejen našich klientů. Ale abychom se dopracovali k odpovědi, pojďme si shrnout, co je to vlastně brand a co jsou “ty ostatní kampaně...
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
PPC reklama je jedním z nejpoužívanějších nástrojů online marketingu. Z anglického překladu “pay per click” vyplývá, že za ni inzerent platí...
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
SEO audit je komplexní dokument, který prověří, jak na tom webová stránka z pohledu optimalizace pro vyhledávače stojí. Sestavení takového auditu...
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
Usability testing nebo testování použitelnosti je způsob, jak odhalit nedostatky, resp. bariéry vašeho produktu nebo služby, které často brání...
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
Formuláře na webových stránkách a aplikacích jsou zřejmě nejdůležitějším UX místem, kde se návštěvník mění na zákazníka. Při testování použitelnosti...
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
Úspěšné škálování vašeho e-commerce podnikání si vyžaduje více než jen zvyšování investic. Implementací těchto šesti základních strategií se...
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
Proč AI? Pokud jste náš follower, víte, že v oblasti umělé inteligence patříme k průkopníkům na Slovensku. Ano, vyvinuli jsme i vlastní AI! ...
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!
Brzy dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později