Dlouholetá symbióza ui42 a FIRO-tour přináší pozoruhodné výsledky

Dlouholetá symbióza ui42 a FIRO-tour přináší pozoruhodné výsledky

Jedním z klíčových faktorů jakéhokoliv podnikatelského úspěchu je efektivní spolupráce s odborníky v dané oblasti. Jinak to není ani v případě internetových a webových služeb, které usnadňují podnikatelům komunikaci se zákazníky a pomáhají jim při prodeji nabízených produktů a služeb v online prostředí. Mezi hlavní aktéry jednoho z úspěšných příběhů spolupráce na tomto poli patří i naši odborníci z ui42, kteří už téměř osm let spolupracují s odborníky z cestovní kanceláře FIRO-tour. Výsledkem tohoto projektu jsou pozoruhodné výsledky, které si postupně přiblížíme v následujících řádcích.

Z historie až do současnosti

První bojová úloha, kterou bylo potřeba vykonat v souvislosti s úpravou webové stránky cestovní kanceláře FIRO-tour, byla zadána dne 07.09.2009 a zahrnovala přípravu grafického návrhu pro tehdejší webové sídlo společnosti. Počínaje tímto dnem se začal psát úspěšný příběh spolupráce mezi uičkem a FIRO-tourem, jehož výsledkem je v současnosti už více než 12 tis. realizovaných úkolů.

Svět technologií se dynamicky rozvíjí a je proto potřeba udržovat tempo s rychle se měnícími trendy na trhu. V rámci tohoto konceptu jsme v dubnu 2013 uvedli do provozu Premium webovou stránku, která představuje ideální řešení pro klienty cestovní kanceláře FIRO-tour preferující exkluzivní dovolenkové destinace nebo dovolenou ušitou na míru. 

Důležité je nahlas připomenout, že vše výše uvedené je budováno na námi navrženém, naprogramovaném a průběžně upgradovaném CMS BUXUS. Pro zajímavost možno ještě zmínit, že samotný vývoj webové stránky společnosti začal ještě na verzi BUXUSu s označením 5.2.0, přičemž v současnosti pracujeme s verzí s označením CMS BUXUS 6.5.0. V předchozím roce prošel web firmy významným redesignem, který dostal po uživatelském testování s eyetrackingem aktuální podobu www.firotour.sk.

Pozoruhodné výsledky v číslech

Po úspěšném spuštění zmíněného redesignu webové stránky cestovní kanceláře FIRO-tour začátkem roku 2017, jsme už během letních měsíců (červenec – srpen) zaznamenali první výrazné zrychlení načítání stránky o výborných 34,5%.

Za tímto skvělým výsledkem však nezaostávají ani další důležité ukazatele. S příchodem aktuálního webu se zvýšila i jeho celková návštěvnost, a to až o 35%. Zároveň s tím vzrostl počet unikátních uživatelů navštěvujících stránku - v každém jednotlivém případě se počítá jen jeho první návštěva na webu. Tento ukazatel si i přesto polepšil o úctyhodných 31%. Výrazný nárůst zaznamenal i samotný počet zobrazených stránek, který si polepšil až o 50%. Úspěšný výsledek, za kterým stojí vysoce responzivní web, nakonec přinesl cestovní kanceláři FIRO-tour i 38-procentní nárůst prodeje prostřednictvím mobilních zařízení.

V rámci naší spolupráce jsme však realizovali i mnoho dalších zajímavých projektů, v rámci kterých jsme například dokázali efektivně importovat poznávací zájezdy, lyžařské pobyty a další dovolenky do mnoha destinací z více slovenských, českých a rakouských cestovních kanceláří.

K nesporným úspěchům řadíme i vytvoření mikro stránky s názvem Školní prázdniny, na které lze najít nabídku různých zájezdů reflektujících jednotlivé termíny školních prázdnin. Jedním kliknutím lze vyselektovat zájezdy nabízené v konkrétním termínu školních prázdnin, čímž ušetří uživatelé velké množství času, který by jinak věnovali náročnému a zdříhavému vyhledávání zájezdů v požadovaném období.

V rámci zkvalitňování přidružených služeb jsme dále rozšířili nabízené platební nástroje, přičemž v současnosti mají klienti stránky k dispozici následující platební brány: Cardpay, Sporopay, CSOBpay. Naší dominantou jsou v neposlední řadě sociální média, která už v současnosti představují vysoce efektivní nástroj propagace a prodeje. I na tomto poli se nám podařilo rozjet úspěšnou spolupráci s cestovní kanceláří FIRO-tour, kde jsme naštartovali jejich facebookovou fan pagedovolenkové blogy na webu.

Rádi bychom upozornili i na naše dlouholeté know-how získané v oblasti PPC reklam, ve které už několik let spolupracujeme i s odborníky z FIRO-tour. Tato unikátní forma spolupráce je zajímavá zejména v tom, že zahrnuje provize z prodaných zájezdů. Daný model kromě jiného charakterizuje volnost v oblasti tvorby rozpočtů i reklamní kredit. Jeho hlavní výhodou je skutečnost, že i my jsme motivováni připravovat kampaně tak, aby přinášely našemu klientovi reálný obrat. V travel segmentu zároveň platí, že od fáze zvažování nákupu dovolenky, samotného výběru konkrétního zájezdu, rezervace turnusu až po jeho úplné zaplacení, může projít i několik měsíců. Z tohoto důvodu jsme nuceni využívat pokročilou analytiku po celém zmíněném cyklu. Na závěr přichází na řadu párování skutečně zrealizovaných zájezdů s počtem nezávazných objednávek. Celý proces může na první pohled působit zdříhavým dojmem, ve skutečnosti nám však systém autonomie umožňuje rychleji reagovat na nové trendy, zkoumat nové reklamní formáty a přesouvat zdroje tam, kde vidíme největší potenciál.  

Krátká bilance a budoucí výzvy

O tom, že čísla jsou důležitá, nepochybuje zřejmě žádný podnikatel a u čísel proto ještě chvíli zůstaneme. Vrátíme se k aktuálnímu webu společnosti FIRO-tour, který přinesl zajímavé výsledky nejen v porovnání se svým předchůdcem. Neméně poutavý je totiž pohled na celkové meziroční porovnání některých klíčových údajů:

  • Celkový počet návštěv na stránce se oproti minulému roku zvýšil o 35%.
  • Cestovní kancelář přitom zaznamenala v sledovaném období nárůst objednávek o neuvěřitelných 140%.
  • Uvedené zvýšení se následně odrazilo na 100% nárůstu obratu firmy.
  • Konverzní poměr, který představuje jeden z najdůležitějších ukazatelů výkonnosti v online marketingu, se v meziročním porovnání zvýšil o neuvěřitelných 80%!
  • Čas strávený při načítání stránky se následně snížil o 30%.
  • Tím přibylo i vyšší procento spokojených uživatelů (11%) a ve finále i více prohlédnutých stránek na relaci (pages per session), kde jsme zaznamenali nárůst o 22%.
  • Na závěr přidáváme ještě jeden vynikající výsledek - v porovnání s rokem 2016 zaznamenala FIRO-tour až 200-procentní nárůst objednávek prostřednictvím mobilních zařízení.

Marcel Siekel, CEO FIRO-tour: Dlouholetá spolupráce s ui42 je výborná. Jsme rádi, že v této důležité online oblasti máme tak odborně zdatného, velmi
flexibilního a spolehlivého partnera. Těšíme se na další společné projekty.

Dosáhnuté výsledky nás nesmírně těší a dodávají nám motivaci do dalších projektů. V budoucnosti například plánujeme rozšíření prodeje zájezdů jiných cestovních kanceláří. Očekáváme také, že nové služby umožní klientům pohodlné online objednávání zájezdů nabízených jinými cestovními kancelářemi na webové stránce společnosti FIRO-tour, jakož i různé další výzvy, jejichž hlavním cílem je pro nás vždy spokojenost na straně klienta.

Přečtěte si také

Děkujeme za odběr!
Brzy dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.