Dosah
Čo to znamená
Reach v češtině znamená dosah nebo rozsah působnosti, který určuje, kolik lidí je dosaženo určitou komunikací nebo reklamou. Reach se často používá při hodnocení účinnosti marketingových kampaní nebo reklamy.
Viac info
Dosažitelnost může být měřena na základě počtu lidí, kteří viděli reklamu nebo komunikaci, nebo na základě počtu lidí, kteří ji skutečně vnímají nebo projevují zájem. Výše dosažitelnosti je důležitá pro společnosti, protože jim umožňuje určit, kolik lidí je dosaženo jejich reklamou a marketingovými kampaněmi a tím určit účinnost svých investic do marketingu.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
Web development je důležitou součástí každé webové stránky, která chce v dnešní době oslovit své potenciální zákazníky. Jde vlastně o vývoj ...
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
B2B a B2C jsou dva pojmy, se kterými jste se v e-commerce a online marketingu určitě setkali. Pokud však dosud přesně nevíte, v čem spočívá ...
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
V džungli digitálního marketingu, kde se odehrává neúprosný boj o zákazníky, je Google Ads mocným nástrojem, který vám může pomoci dosáhnout...
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
Častá otázka nejen našich klientů. Ale abychom se dopracovali k odpovědi, pojďme si shrnout, co je to vlastně brand a co jsou “ty ostatní kampaně...
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
PPC reklama je jedním z nejpoužívanějších nástrojů online marketingu. Z anglického překladu “pay per click” vyplývá, že za ni inzerent platí...
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
SEO audit je komplexní dokument, který prověří, jak na tom webová stránka z pohledu optimalizace pro vyhledávače stojí. Sestavení takového auditu...
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
Usability testing nebo testování použitelnosti je způsob, jak odhalit nedostatky, resp. bariéry vašeho produktu nebo služby, které často brání...
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
Formuláře na webových stránkách a aplikacích jsou zřejmě nejdůležitějším UX místem, kde se návštěvník mění na zákazníka. Při testování použitelnosti...
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
Úspěšné škálování vašeho e-commerce podnikání si vyžaduje více než jen zvyšování investic. Implementací těchto šesti základních strategií se...
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
Proč AI? Pokud jste náš follower, víte, že v oblasti umělé inteligence patříme k průkopníkům na Slovensku. Ano, vyvinuli jsme i vlastní AI! ...
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!
Brzy dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později