PPC
Čo to znamená
PPC je zkratkou pro Pay-Per-Click, což je typ internetové reklamy, při kterém platí reklamní zákazník pouze za každý kliknutý odkaz na jeho reklamu.
Viac info
PPC reklamy se obvykle zobrazují na vyhledávačích, sociálních sítích a jiných webových stránkách a jsou založeny na tom, že zákazník platí pouze za uživatele, kteří kliknou na jeho reklamu. Obvykle se zobrazují na základě klíčových slov. Pokud uživatel zadá do vyhledávače klíčové slovo, které souvisí s reklamou, zobrazí se mu reklama nahoře nebo na straně vyhledávače. Cílem PPC reklamy je získat co nejvíce kliků a zároveň zvýšit návštěvnost reklamní stránky. Tato forma reklamy je výhodná, protože se platí pouze za kliky, které skutečně někdo provede, a ne za počet zobrazení reklamy. To umožňuje přesně sledovat účinnost reklamní kampaně a optimalizovat ji tak, aby dosahovala co nejlepších výsledků.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.