Zákaznický servis
Čo to znamená
Zákaznický servis nebo také služba zákazníkům je proces, který zahrnuje interakci mezi zákazníky a organizací za účelem poskytování informací, pomoci a řešení problémů týkajících se produktů nebo služeb.
Viac info
Cílem zákaznického servisu je poskytnout zákazníkům kvalitní zkušenosti a vyřešit jejich problémy v co nejkratším čase. Zákaznický servis může být poskytován prostřednictvím různých kanálů, jako jsou telefon, e-mail, chat nebo osobní kontakt. Dobrý zákaznický servis má pozitivní vliv na loajalitu zákazníků a může přispívat k budování pozitivního obrazu organizace.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
-
Andrej Kajan
CEO
-
Samuel Štassel
Sales & Marketing Specialist
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast