Jak jsme pomohli dánské cestovce zvýšit konverze o 10%

Jak jsme pomohli dánské cestovce zvýšit konverze o 10%

Myslím si, že mi dá každý za pravdu, když řeknu, že žijeme v době nekonečných možností. Ještě nikdy nebylo tak jednoduché vytvořit si vlastní webovou stránku, blog či eshop. Často nám stačí pár kliknutí. Jak však naše výtvory udržet při životě? To je už těžší otázka, že?

Důkazem toho jsou i zástupy našich klientů, kteří pravidelně přicházejí s prosbami jako:

  • vybudovat konkurenceschopný a úspěšný projekt?
  • zvýšit konverze?
  • znásobit zisk?

Inspirujte se kroky, které jsme podnikli na posílení konverzí našeho klienta, dánské cestovní kanceláře, Risskov – Bilferie

Čísla nepustí!

Nutným startem každého úspěšného projektu je analýza, díky které se dopracujete k lepším a přesnějším výsledkům. Ať už mluvíme o Google Analytics, mapování lokálního trhu nebo o poznání pracovních návyků konkrétního týmu.

A tak jsme tedy vycestovali do Dánska. Upřímně, tato zkušenost byla k nezaplacení. Nejenže jsme poznali odlišnou kulturu a jejich způsob práce, ale podařilo se nám poměrně rychle vypozorovat achillovu patu marketingového oddělení a oddělení logistiky. Na základě dat jsme získali přehled o cílové skupině – t.j. uživatelích webu a jejich chování na stránce.

Ty například ukázaly, že klienti Risskov – Bilferie jsou lidé ve zralejším věku 40+, kteří nemají rádi změny. Rozhodli jsme se proto pro tradičnější formu komunikace, pro zaslání newsletteru. Ten odeslal před samotným spuštěním stránky a také v den jejího spuštění.

Start nové webové stránky proběhl nad očekávání úspěšně. Nárůst konverze byl první 2 týdny až 200%. Později se ustálil na +10% a průměrná délka návštěvy na stránce se zvýšila 3-násobně. Pozitivní výsledky nás vždy velmi potěší, obzvláště když vidíme, že jsme pomohli klientovi vyřešit problém.

Malý bonus pro Vás: Tipy a triky na zvýšení konverze.

  • Méně je více
    Více psychologů a behaviorálních ekonomů zkoumajících nákupní chování a rozhodování potvrdilo, že s nárůstem možností se zvyšuje nerozhodnost u zákazníků, která často vede k neukončení nákupního procesu. Někteří zákazníci přitom potřebují při nákupu jen postrčit. Cesta jak jim pomoci je zdůraznění lepšího a výnosnějšího produktu před produkty ostatní. Na zákazníky to působí lépe než dlouhý seznam rovnocenných produktů.
  • Pokud nemusíte, nepoužívejte dropdown boxy
    Většina uživatelů při výběru hotelu vyklikává ve filtru ty samé položky. Potřebuje například pokoj pro rodinu, polopenzi, internet. Namísto toho, abyste je zákazníkovi skryli do dropdown boxu, ukažte je tak, aby si mohl položky vybrat na první klik. Ušetří mu to čas a rychleji najde, co potřebuje.

    Při responzivní verzi stačí zobrazit první 2 - 3 řádky nejklikanějších položek. Data z Google Analytics vám pomohou s jejich identifikací.



  • Budujte si důvěryhodnost
    Dalším ze skvělých způsobů jak zvýšit konverzi jsou recenze. Ukažte, že jiní zákazníci už byli s nabízenou službou spokojeni. Nechte ostatní, aby o vás mluvili a dělejte vše proto, aby to bylo v dobrém.

  • Upozorněte na výhody
    Jakmile zákazník prošel nákupním procesem, podpořte ho a dejte mu najevo, že udělal skvělou věc. Ušetřil na objednávce? Zobrazte mu to. Získal dnešním nákupem speciální slevu? Ukažte mu ji. Jakákoli výhoda, ke které se dopracoval ho ujistí v tom, že daný produkt opravdu chce/l koupit a nákup i dokončí a později zopakuje.

Děkujeme za pozornost a přejeme mnoho úspěšných spoluprací. A pokud vás článkem zaujali, neváhejte nás v případě otázek kontaktovat

Přečtěte si také

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.