Zpětná vazba
Čo to znamená
Zpětná vazba, nazývaná také zpětné hodnocení, je proces, při kterém jednotlivec, skupina nebo organizace vyjadřuje svůj názor na výkon druhé osoby, skupiny nebo organizace. Cílem zpětné vazby je zlepšit výkon, porozumět svým silným a slabým stránkám a dosáhnout pozitivních změn ve chování nebo výkonu.
Viac info
Je důležité, aby byla zpětná vazba konstruktivní a poskytovala informace, které mohou pomoci zlepšit výkon a dosáhnout stanovených cílů. Zpětná vazba může být součástí řídicího procesu, hodnocení výkonu, školení nebo jakékoli jiné situace, kde je potřeba zlepšit výkon nebo chování. Měla by být poskytnuta včas a pravidelně, aby byla efektivní a minimalizovaly se negativní důsledky pro výkon nebo psychický stav jednotlivce. Správně poskytnutá zpětná vazba může pomoci zlepšit produktivitu, motivaci a angažovanost, stejně jako zlepšit vztahy a komunikaci v organizaci nebo týmu.
Nejnovější blogové články
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.11.2025
-
4 min čtení
Case study Kompava: ONE-STOP-SHOP jako nástroj škálování byznysu: 420% růst na polském trhu
-
05.11.2025
-
1 min čtení
Státní svátky a dny pracovního klidu na Slovensku v roce 2026
-
31.10.2025
-
3 min čtení
Výpadek Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
-
30.10.2025
-
2 min čtení
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!