Zpětná vazba
Čo to znamená
Zpětná vazba, nazývaná také zpětné hodnocení, je proces, při kterém jednotlivec, skupina nebo organizace vyjadřuje svůj názor na výkon druhé osoby, skupiny nebo organizace. Cílem zpětné vazby je zlepšit výkon, porozumět svým silným a slabým stránkám a dosáhnout pozitivních změn ve chování nebo výkonu.
Viac info
Je důležité, aby byla zpětná vazba konstruktivní a poskytovala informace, které mohou pomoci zlepšit výkon a dosáhnout stanovených cílů. Zpětná vazba může být součástí řídicího procesu, hodnocení výkonu, školení nebo jakékoli jiné situace, kde je potřeba zlepšit výkon nebo chování. Měla by být poskytnuta včas a pravidelně, aby byla efektivní a minimalizovaly se negativní důsledky pro výkon nebo psychický stav jednotlivce. Správně poskytnutá zpětná vazba může pomoci zlepšit produktivitu, motivaci a angažovanost, stejně jako zlepšit vztahy a komunikaci v organizaci nebo týmu.
Nejnovější blogové články
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
14.08.2025
-
2 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak upravit obsah a technickou stránku vašeho webu?
-
07.08.2025
-
15 min čtení
Jak efektivně prodávat přes Allegro?
-
29.07.2025
-
11 min čtení
Google i Bing začínají indexovat příspěvky z Instagramu: Co to znamená pro značky a SEO?
-
25.07.2025
-
6 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak být viditelný a citovaný AI nástroji?
-
23.07.2025
-
10 min čtení
Eyes4ICU x ui42: AI Recommendre budoucnosti pro e-commerce
-
02.07.2025
-
3 min čtení
ui42 na shortliste Zlatého středníka v kategorii Launch, Relaunch, Rebranding
-
26.06.2025
-
2 min čtení
Nejpopulárnější aplikace na Slovensku v roce 2025: Kdo předběžně kraluje žebříčkům?
-
10.06.2025
-
4 min čtení
Nový zákon o přístupnosti: Klíčové změny pro e-shopy a digitální služby
-
09.06.2025
-
9 min čtení
Porovnání e-shopových řešení. Které CMS si vybrat?
-
04.06.2025
-
17 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





