Zpětná vazba
Čo to znamená
Zpětná vazba, nazývaná také zpětné hodnocení, je proces, při kterém jednotlivec, skupina nebo organizace vyjadřuje svůj názor na výkon druhé osoby, skupiny nebo organizace. Cílem zpětné vazby je zlepšit výkon, porozumět svým silným a slabým stránkám a dosáhnout pozitivních změn ve chování nebo výkonu.
Viac info
Je důležité, aby byla zpětná vazba konstruktivní a poskytovala informace, které mohou pomoci zlepšit výkon a dosáhnout stanovených cílů. Zpětná vazba může být součástí řídicího procesu, hodnocení výkonu, školení nebo jakékoli jiné situace, kde je potřeba zlepšit výkon nebo chování. Měla by být poskytnuta včas a pravidelně, aby byla efektivní a minimalizovaly se negativní důsledky pro výkon nebo psychický stav jednotlivce. Správně poskytnutá zpětná vazba může pomoci zlepšit produktivitu, motivaci a angažovanost, stejně jako zlepšit vztahy a komunikaci v organizaci nebo týmu.
Nejnovější blogové články
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
3 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.09.2025
-
2 min čtení
10 tipů, jak nezklamat na vrcholu e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čtení
Jak prodávat přes marketplace?
-
26.08.2025
-
15 min čtení
I malý asistent dokáže udělat velké divadlo: návštěvnost z AI je kvalitnější, než si myslíte
-
21.08.2025
-
2 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





