Naše články
-
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
Měření a analytika v digitálním marketingu procházejí poslední roky zásadními změnami. Omezování cookies, vyšší důraz na ochranu soukromí a ... -
Jak nastavit Facebook Conversion API
Pokud chcete ze svých kampaní na Facebooku vytěžit maximum, CAPI je dnes již prakticky nezbytností. V tomto článku vám ukážeme, jak si můžete... -
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
Jak měříte úspěch na vašem webu vy? Sledujete jen počet návštěvníků nebo i kolik z těchto návštěvníků provedlo akci, kterou si přejete - ať ... -
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
I když se může zdát, že podíl návštěvnosti generované AI asistenty je zatím nízký, trend z posledních měsíců ukazuje dynamický růst, který se... -
10 tipů, jak nezklamat na vrcholu e-commerce sezóny 2025
Hlavní sezóna v e-commerce je téměř tady. Jaké jsou nejdůležitější body, na které byste měli myslet dostatečně brzy, pokud chcete z této... -
Jak prodávat přes marketplace?
Online prodej už dávno není jen o vlastním e-shopu. Díky marketplace platformám můžete prodávat rychle, jednoduše a bez vysokých vstupních nákladů...