KPI
Čo to znamená
KPI je zkratka pro Key Performance Indicators, což jsou klíčové ukazatele výkonnosti. Jsou to měřitelné ukazatele, které používáme k sledování a hodnocení úspěšnosti a výkonnosti organizace, produktu, služby nebo procesu.
Viac info
Příklady KPI mohou zahrnovat počet prodaných jednotek, míru návratnosti investic, míru konverze, míru udržení zákazníků a mnoho dalších. KPI jsou důležitými nástroji pro řízení a optimalizaci podnikových procesů a mohou být použity k identifikaci oblastí, které vyžadují zlepšení. Sledování a analýza KPI může také pomoci při stanovení budoucích cílů a strategií pro dosažení těchto cílů.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.