Marketingová strategie
Čo to znamená
Marketingová strategie je plán, který určuje, jak dosáhnout cíle společnosti pomocí marketingu. Zahrnuje analýzu trhu, identifikaci cílové skupiny a výběr nejvhodnějších marketingových nástrojů a aktivit k dosažení cílů.
Viac info
Marketingová strategie by měla být přizpůsobena potřebám a cílům společnosti a mělo by se do ní zahrnout i měření a vyhodnocování výsledků. Cílem marketingové strategie může být například zvýšení povědomí o značce, zlepšení prodeje produktů nebo služeb, získání nových zákazníků nebo udržení stávajících zákazníků. K dosažení cílů se používají různé marketingové nástroje, jako je například reklama, PR, emailový marketing, sociální média, obsahový marketing a další. Úspěšná marketingová strategie vyžaduje pevné plánování a neustálé sledování a vyhodnocování výsledků. Je také třeba přizpůsobovat strategii podle změn na trhu a vývoje konkurence. Dobře navržená a implementovaná marketingová strategie je klíčová pro úspěšný marketing a růst společnosti.
Nejnovější blogové články
Výpadek Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo.
- 
                        30.10.2025
- 
                            2 min čtení
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
- 
                        22.10.2025
- 
                            4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
- 
                        21.10.2025
- 
                            3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
- 
                        15.10.2025
- 
                            5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
- 
                        13.10.2025
- 
                            3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
- 
                        08.10.2025
- 
                            3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
- 
                        06.10.2025
- 
                            4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
- 
                        30.09.2025
- 
                            3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
- 
                        29.09.2025
- 
                            5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
- 
                        26.09.2025
- 
                            2 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
 
        Děkujeme za odběr!
 
         
         
         
         
         
         
                                             
                                 
                                             
                                 
                                             
                                             
                                 
                                             
                                 
                                             
                                 
                                             
                                 
                                             
                                             
                                