PR článek
Čo to znamená
PR článek je textový záznam, který je vytvořen a distribuován s cílem propagovat určitou osobu, organizaci nebo produkt. Článek je obvykle napsán v novinářském stylu a publikován v médiích, jako jsou noviny, časopisy, webové stránky nebo sociální média.
Viac info
Hlavní znaky PR článku:
- Je napsán v novinářském stylu. To znamená, že je jasný, stručný a objektivní.
- Je založený na faktech. PR článek by měl obsahovat pravdivé informace o dané osobě, organizaci nebo produktu.
- Je propagandistický. PR článek má za cíl zvýšit povědomí o dané osobě, organizaci nebo produktu.
PR články mohou být účinnou strategií public relations. Jsou-li dobře napsány a publikovány ve správných médiích, mohou pomoci společnostem a organizacím dosáhnout jejich komunikačních cílů.
PR články mohou být napsány interními nebo externími PR odborníky. Interní PR odborníci mají obvykle hluboké znalosti o společnosti nebo organizaci, která je zaměstnává. Externí PR odborníci mohou mít širší zkušenosti s psaním PR článků a s publikováním v médiích.
Nejnovější blogové články
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!