PR článek
Čo to znamená
PR článek je textový záznam, který je vytvořen a distribuován s cílem propagovat určitou osobu, organizaci nebo produkt. Článek je obvykle napsán v novinářském stylu a publikován v médiích, jako jsou noviny, časopisy, webové stránky nebo sociální média.
Viac info
Hlavní znaky PR článku:
- Je napsán v novinářském stylu. To znamená, že je jasný, stručný a objektivní.
- Je založený na faktech. PR článek by měl obsahovat pravdivé informace o dané osobě, organizaci nebo produktu.
- Je propagandistický. PR článek má za cíl zvýšit povědomí o dané osobě, organizaci nebo produktu.
PR články mohou být účinnou strategií public relations. Jsou-li dobře napsány a publikovány ve správných médiích, mohou pomoci společnostem a organizacím dosáhnout jejich komunikačních cílů.
PR články mohou být napsány interními nebo externími PR odborníky. Interní PR odborníci mají obvykle hluboké znalosti o společnosti nebo organizaci, která je zaměstnává. Externí PR odborníci mohou mít širší zkušenosti s psaním PR článků a s publikováním v médiích.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.