ROI (Return on Investment)
Čo to znamená
ROI je zkratka pro návratnost investice z anglického Return on Investment, která představuje poměr mezi ziskem a náklady na investici. Tento ukazatel se používá k měření úspěšnosti investice a pomáhá podnikům posoudit, zda jsou jejich investice ziskové nebo ne. ROI se vypočítá jako poměr zisku k nákladům na investici.
Viac info
ROI se často používá v digitální marketingové strategii k měření úspěšnosti kampaní, stejně jako k posouzení návratnosti investice do určitých technologií nebo projektů. Vyšší ROI znamená, že investice je zisková, zatímco nižší ROI naznačuje, že investice je nezisková nebo dokonce může být ztrátová. ROI může být důležitým ukazatelem pro podniky a investory při rozhodování o budoucích investicích a marketingových strategiích. Správné měření ROI může pomoci podnikům zlepšit jejich výkon a zvýšit ziskovost.
Nejnovější blogové články
Eyes4ICU x ui42: AI Recommendre budoucnosti pro e-commerce
-
02.07.2025
-
3 min čtení
ui42 na shortliste Zlatého středníka v kategorii Launch, Relaunch, Rebranding
-
26.06.2025
-
2 min čtení
Case Study: 554% nárůst obratu již v prvním měsíci kompletní marketingové zprávy
-
18.06.2025
-
1 min čtení
Nejpopulárnější aplikace na Slovensku v roce 2025: Kdo předběžně kraluje žebříčkům?
-
10.06.2025
-
4 min čtení
Nový zákon o přístupnosti: Klíčové změny pro e-shopy a digitální služby
-
09.06.2025
-
9 min čtení
Porovnání e-shopových řešení. Které CMS si vybrat?
-
04.06.2025
-
17 min čtení
Informační Architektura: Základ efektivního uživatelského zážitku
-
27.05.2025
-
12 min čtení
Kompletní průvodce nejznámějšími AI nástroji
-
21.05.2025
-
19 min čtení
Jak bezpečně nakupovat přes Shein?
-
09.05.2025
-
8 min čtení
Až 91% emocionálních nákupů ze sociálních sítí se nedokončí.
-
07.05.2025
-
3 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





