ROI (Return on Investment)
Čo to znamená
ROI je zkratka pro návratnost investice z anglického Return on Investment, která představuje poměr mezi ziskem a náklady na investici. Tento ukazatel se používá k měření úspěšnosti investice a pomáhá podnikům posoudit, zda jsou jejich investice ziskové nebo ne. ROI se vypočítá jako poměr zisku k nákladům na investici.
Viac info
ROI se často používá v digitální marketingové strategii k měření úspěšnosti kampaní, stejně jako k posouzení návratnosti investice do určitých technologií nebo projektů. Vyšší ROI znamená, že investice je zisková, zatímco nižší ROI naznačuje, že investice je nezisková nebo dokonce může být ztrátová. ROI může být důležitým ukazatelem pro podniky a investory při rozhodování o budoucích investicích a marketingových strategiích. Správné měření ROI může pomoci podnikům zlepšit jejich výkon a zvýšit ziskovost.
Nejnovější blogové články
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!