Míra prokliku
Čo to znamená
Míra prokliku, také známá jako CTR (click-through rate), je ukazatel, který měří, jak často uživatelé klikají na reklamy, odkazy nebo jiné formy inzerátů. Míra prokliku se vypočítá jako poměr počtu kliknutí k počtu zobrazení reklamy.
Viac info
Míra kliknutí je důležitým ukazatelem úspěšnosti reklamy, protože ukazuje, jak zajímavá je pro uživatele a jak dobře pracuje na vytváření angažovanosti. Vysoká míra kliknutí znamená, že reklama vzbuzuje zájem u uživatelů a že jsou natolik zaujati, že na reklamu kliknou. Nízká míra kliknutí na druhou stranu znamená, že reklama není pro uživatele dostatečně atraktivní nebo relevantní a že by se mohlo vyžadovat vylepšení reklamy. Míra kliknutí se používá nejen při online reklamě, ale i při jiných typech marketingu, jako je například email marketing, direct mail a další. Je to důležitý měřič úspěšnosti pro reklamní kampaně a umožňuje jim přizpůsobit svou strategii tak, aby dosáhly lepších výsledků.
Nejnovější blogové články
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
3 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.09.2025
-
2 min čtení
10 tipů, jak nezklamat na vrcholu e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čtení
Jak prodávat přes marketplace?
-
26.08.2025
-
15 min čtení
I malý asistent dokáže udělat velké divadlo: návštěvnost z AI je kvalitnější, než si myslíte
-
21.08.2025
-
2 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





