Brand
Čo to znamená
Značka nebo brand představuje obchodní jméno nebo identitu produktů, služeb nebo společnosti, které slouží k identifikaci a odlišení od konkurence. Branding je proces vytváření a udržování identity značky a jejích asociací v mysli zákazníků a spotřebitelů.
Viac info
Tvorbě a řízení značky zahrnuje mnoho faktorů, včetně názvu značky, loga, barev, typografie, zvukové identity a dalších vizuálních a zvukových prvků, které pomáhají vytvořit jedinečnou a rozpoznatelnou identitu značky. Cílem branding je vytvořit silnou značkovou identitu, která bude rozpoznávána a zákazníci si ji budou spojovat s kvalitou, hodnotou nebo pozitivními emocemi. Silná značka může pomoci společnosti získat konkurenční výhodu, loajální zákazníky a zvýšit svou hodnotu na trhu. Správně navržená značka může být pro společnost velmi cenným aktivem, které přispívá k jejímu úspěchu na trhu a k budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Proto je důležité věnovat brandingu dostatečnou pozornost a řídit ho v souladu s dlouhodobou strategií podniku.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.