ROAS
Čo to znamená
ROAS je zkratka pro Return on Advertising Spend, což v češtině znamená návratnost výdajů na reklamu. Je to metrika, která se používá na měření efektivity reklamní kampaně.
Viac info
ROAS se vypočítá takto:
ROAS = (celkové příjmy z reklamy) / (celkové náklady na reklamu)
Například, pokud společnost vynaložila 1000 € na reklamu a z této reklamy získala 5000 € tržeb, její ROAS je 5. To znamená, že společnost získala 5 € z každého eura, které investovala do reklamy.
ROAS je důležitým ukazatelem pro podniky, které investují do reklamy. Může jim pomoci určit, které reklamní kampaně jsou úspěšné a které ne.
Vysoký ROAS je pozitivním znakem toho, že reklamní kampaň je úspěšná.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.