ROAS
Čo to znamená
ROAS je zkratka pro Return on Advertising Spend, což v češtině znamená návratnost výdajů na reklamu. Je to metrika, která se používá na měření efektivity reklamní kampaně.
Viac info
ROAS se vypočítá takto:
ROAS = (celkové příjmy z reklamy) / (celkové náklady na reklamu)
Například, pokud společnost vynaložila 1000 € na reklamu a získala z této reklamy 5000 € tržeb, její ROAS je 5. To znamená, že společnost získala 5 € z každého eura, které investovala do reklamy.
ROAS je důležitým ukazatelem pro podniky, které investují do reklamy. Může jim pomoci určit, které reklamní kampaně jsou úspěšné a které ne.
Vysoký ROAS je pozitivní znak toho, že reklamní kampaň je úspěšná.
Nejnovější blogové články
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu.
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
3 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





