ROAS
Čo to znamená
ROAS je zkratka pro Return on Advertising Spend, což v češtině znamená návratnost výdajů na reklamu. Je to metrika, která se používá na měření efektivity reklamní kampaně.
Viac info
ROAS se vypočítá takto:
ROAS = (celkové příjmy z reklamy) / (celkové náklady na reklamu)
Například, pokud společnost vynaložila 1000 € na reklamu a získala z této reklamy 5000 € tržeb, její ROAS je 5. To znamená, že společnost získala 5 € z každého eura, které investovala do reklamy.
ROAS je důležitým ukazatelem pro podniky, které investují do reklamy. Může jim pomoci určit, které reklamní kampaně jsou úspěšné a které ne.
Vysoký ROAS je pozitivní znak toho, že reklamní kampaň je úspěšná.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast